liekeenbas.reismee.nl

In Buenos Aires aangekomen (qua eten)

Na een hele lange vlucht (2,5 uur en 12 uur), zijn we gisteren om plaatselijke tijd om half negen 's morgens aangekomen in het prachtige Buenos Aires. Alle cliché´s zijn waar, het is echt een prachtige stad!. Het is hier vijf uur eerder dan in Nederland. Dat lijkt niet echt een probleem maar natuurlijk zijn die er wel, en wel hele grote... eten. Je eet op een vlucht hele normale dingen alleen op hele achterlijke tijdstippen.Zoals avondeten om 1 uur 's nachts, ontbijt om 5 uur 's nachts en dan lunch om 8 uur 's morgens. Kijk voor mij zijn dit natuurlijk zeer grote problemen, aangezien ik wel van eten houd, maar niet op rare tijdstippen. Voor Bas overigens niet, die eet gewoon vijf maaltijden per dag. Ik was dan ook heel erg trots dan we gisteren zeer gezond hebben gegeten! Bas en ik hebben een heerlijke houtoven pizza op in een zeer authentiek Argentijns eethuisje. ´s Avonds hebben we bij ons om de hoek in de wijk Almagro heerlijk gegeten. Bas en ik zeiden tegen elkaar: ´Nou dat was goed van ons, gezond en heerlijk gegeten, wij gaan vast niet erg aankomen deze reis´. Wij gingen dus met een goed gevoel slapen! In de ochtend maakten we ons op voor het ontbijt, dat zit in begrepen in onze B&B. Toen we daar aankwamen keken we elkaar aan en begonnen keihard te lachen... het ontbijt bestond uit taart, brownies, cake, een gesuikerd croissantje en als klap op de vuurpijl brood zonder koolhydraten. We berusten er maar in. We hebben ieder één spijkerbroek bij ons en die moet in maart nog steeds passen!

Voor degene die het leuk vinden om te weten in welke wijk we zitten kan je het opzoeken op google maps. Onze straat heet Guardia Vieja, Almagro, Buenos Aires.

Heel veel liefs Lieke (en Bas)

mireille

ajoh dan wandel je toch een extra rondje op je geweldig hippe stappers daar boven in de Andes, val je vanzelf al die suikers etc weer af...

ben zo jaloers op jullie avaontuur ;-)...

Carmen

Hahaha geweldig! Dat gaat er echt wel weer af maak je niet druk! Geniet ervan, eet geniet, beleef, voel en ruik! Haha dat lijkt wel een tekst van ramses shaffy!
Meid fijn om van jullie te horen, doet me goed! Kus!

wijnand en marrie

leuk om jullie eerste dag te volgen, lekker eten in de stad en heb je de villa gezocht uit de serie van julia''s tango, vast een stukje herkenning, blijven jullie daar lang genoeg om de tango te leren?
Veel plezier daar.
Liefs en groetjes

Hans en Jacqueline

Jaaaa, de tango leren op je nieuwe bergschoenen.
Da's pas leuk.
Ook erg leuk om jullie eerste verslagen te lezen. Leuke schrijfstijl voor een leuk avontuur wat jullie begonnen zijn.
Heel veel plezier en bedankt voor je eerste verhalen.

Paul, Lotte en Fiene

Hi lieverd's,
Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad! Het eten lijkt ons heerlijk in Buenos Aires. Wij hebben net aardappeltjes, boontjes en vis op. Wij zijn dus super jaloers op jullie! Veel lol samen!

Dikke kus

Malou

Schatties!

Al gelijk aan de wifi dus..
Haha! Lekker toch dan loop je lekker hyper door die stad!
Eigenlijk had ik wel verwacht dat jullie de eerste avond zouden beginnen met een dikke heerlijke steak!

Xoxo

Maurice en Rebecca

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!! En ontzettend leuk dat we jullie zo kunnen volgen, gaan we zeker doen! Lekker genieten jullie en we kijken uit naar het volgende verslag! Dikke kus uit het herfstige Holland

Fran

Hahaha, gewoon lekker eten gekkies! Anders koop je in januari ofzo gewoon 2 nieuwe broeken haha.
Dikke kus!

Ellen

Fijn lieverds! Klinkt als een goed begin van een mooie reis met veel lekker eten. En je doet vast ergens wel een lintworm op of een of andere bacterie, waardoor je flink aan de diarree gaat en je je dus over de kilo's niet meer druk hoeft te maken..:)
Veel plezier! XX

Vanessa en Sergio

Wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben. We zijn niet jaloers, we zijn niet jaloers, we zijn niet jaloers....